מתחם זרובבל הרצליה

למידה על מתחם זרובבל הרצליה

מתחם זרובבל הרצליה הוא מתחם הנמצא למעשה בתוך הרצליה הירוקה, ליתר דיוק בחלקה המערבי של הרצליה הירוקה.

מבחינת נתונים יבשים מדובר במתחם שגבולותיו הם אבן עזרא במזרח עד ז'בוטינסקי במערב, מצפון לפינסקר ומדרום לרב קוק. רחוב מרכזי במתחם זרובבל הוא רחוב חנה רובינא.

מדובר בבניינים חדשים יחסית עם דירות של 4 ו 5 חדרים. כמו כן נמצא למצוא גם דירות גן.  

אזור זה של הרצליה, ומתחם זרובבל בפרט, הפכו למבוקשים ביותר בשנים האחרונות. כך שאם חיפשתם נכסים בהרצליה, בהחלט שווה לגשת לשם..

המיקום האטרקטיבי והמרכזי של הרצליה ואיכות החיים הגבוהה באזור הרצליה הירוקה מושכים משפחות צעירות רבות אשר בוחרות להשתקע באזור ולרכוש דירה לטווח הארוך. לאחרונה ישנה מגמת עלייה בחיפוש דירות חדשות בהרצליה בכלל, ובאזור הזה בפרט.

המיקום הנפלא של מתחם זרובבל הרצליה מתבטא בקרבתו לפארק הרצליה, לקניון שבעת הכוכבים, לקאנטרי קלאב, ועוד. אזור התעשייה שוקק החיים של הרצליה וחוף הים נמצאים דקות ספורות של נסיעה מהמתחם.

המתחם עצמו כולל בתוכו בית כנסת וגני ילדים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עוד יותר עבור משפחות צעירות.

יועץ נדל"ן בהרצליה
מטבח בהרצליה

רכישת דירה בתוך מתחם זרובבל הרצליה

מתחם זרובבל הרצליה מהווה מיקום מצוין עבור משפחות אשר רוצות להישאר במרכז, בקירבה לעיר תל אביב, אך להנות מאורח חיים רגוע יותר ומחירי דירות נמוכים יותר. סוכן נדל"ן בהרצליה במקרים רבים ימליץ על האזור. 

מהליכת בוקר בפארק, משחק אחר הצהריים עם הילדים בגינה, קפיצה לקניון לסידורים בשישי בבוקר, ועד ארוחת בוקר בבתי הקפה השכונתיים, מתחם זרובבל הרצליה הוא המקום המושלם לחיי משפחה פעילים ומהנים.

המתחם נחשב למתחם בוטיק יוקרתי, ולכן הדירות שתמצאו בו מעוצבות בעיצוב מודרני.

המתחם כולל יותר מ-600 יחידות דיור, אשר יוצרות סביבה אקסלוסיבית ונעימה ואווירת שכנות בין התושבים.

מחפשים לרכוש דירה בתוך מתחם זרובבל הרצליה ? מחפשים משרד תיווך בהרצליה? פנו כבר היום לבוטיק נדל"ן הרצליה ונשמח לסייע לכם למצוא את הדירה המתאימה לכם ביותר.

מי אנחנו ?

תמונת פרופיל של עמיר פרסטר מתווך בהרצליה

עמיר פרסטר

עמיר פרסטר הוא תושב הרצליה, סוכן נדל"ן משנת 1999, נשוי עם 3 ילדים. במהלך השנים הגיע להישגים מרשימים ולמחזורי עסקאות גדולים.

" את דרכי בתחום הנדל"ן התחלתי בשנת 1999 ואחרי כ-15 שנים כסוכן נדל"ן, החלטתי להקים משרד משלי ויחד עם שותפי טל גלעדי הקמנו את בוטיק נדל"ן " .

תמונת פרופיל של טל גלעדי מתווך בהרצליה

טל גלעדי

טל גלעדי הוא סוכן נדל"ן הרצלייני, נשוי + 2.  זכה בתואר הבטחת השנה בתיווך , בשל מקצועיותו הרבה והשקעתו בניהול תהליכי הרכישה והמכירה ללקוחותיו.
לטל יש רקורד של סוכן נדל"ן אמין ומקצועי ולקוחות רבים מאוד, המעידים על חוויה נעימה ורגועה בכל תהליך רכישת או מכירת הנכס שלהם.

"היכולת לתת שירות איכותי, מקצועי וליווי צמוד לקהל לקוחותיי במשרד המתמחה בכך, מאפשרת לי להביא לידי ביטוי את ניסיוני הרב בתחום הנדל"ן".