מכירת נכס בהרצליה זה קל !

נכסים בהרצליה מכל הסוגים

מכירת נכס בהרצליה היא כביכול משימה פשוטה, שהרי מדובר באזור מאוד מרכזי ומבוקש. אך העובדה היא כי כיום, עם הבנייה החדשה אשר הרחיבה את ההיצע באופן משמעותי, ישנם המון נכסים בהרצליה המוצעים למכירה.

לכן כאשר בעל נכס מחליט למכור את הנכס שלו, עומדת בפניו משימה לא קלה ומומלץ ביותר להיעזר בבעלי מקצוע מתחום הנדל"ן. פעמים רבות סוכן נדל"ן בהרצליה יכול להיות המפתח להצלחה.

בעת מכירת נכס בהרצליה הדבר הראשון שיש לעשות הוא להתעניין במצב השוק הנוכחי באזור. לנו ישנה נגישות מרחיבה למידע עבור נכסים בהרצליה אשר תורמת מאוד להבנת המרחב.

שוק הנדל"ן הוא דינמי ואותם נכסים בהרצליה אשר לפני שנה שוויים היה נמוך יחסית, יכולים לעלות את ערכם בכמה עשרות אלפי שקלים בשנה.

יועץ נדל"ן בהרצליה
מטבח בהרצליה

מכירת נכס בהרצליה והסביבה

לכן מכירת נכס בהרצליה היא בעיקר עניין של תזמון, והדרך הכי פשוטה לדעת מתי הזמן הטוב ביותר למכור את הנכס שלך היא התייעצות עם איש מקצוע מתחום הנדל"ן אשר בקיא בתנודות השוק. אנו מכירים את המגמות ובעלי נגישות לדירות חדשות בהרצליה וכך יכולים לעזור.

השווי של נכסים בהרצליה תלוי כמובן במספר גורמים נוספים, ולא רק במצב שוק הנדל"ן. מחירי דירות בהרצליה הם שקלול רחב של הנושאים הרלוונטיים.

המחיר המבוקש על הנכס אשר נקבע טרם מכירת נכס בהרצליה תלוי בגורמים כמו מיקום הנכס, מספר חדרים, מצבו של הנכס (ישן / חדש / משופץ), חנייה, ועוד.

את הערכת השווי של נכסים בהרצליה מקובל לבצע בעזרת שמאי מקרקעין אשר מתמחה בהערכת שווי של נכסי נדל"ן על פי קריטריונים מסויימים.

מוכרים נכס בהרצליה וצריכים סיוע בתהליך מכירת נכס בהרצליה יעיל ורווחי ? פנו עוד היום לבוטיק נדל"ן הרצליה המסייע במכירה של נכסים בהרצליה וברכישת נכסים באזור.

מי אנחנו ?

תמונת פרופיל של עמיר פרסטר מתווך בהרצליה

עמיר פרסטר

עמיר פרסטר הוא תושב הרצליה, סוכן נדל"ן משנת 1999, נשוי עם 3 ילדים. במהלך השנים הגיע להישגים מרשימים ולמחזורי עסקאות גדולים.

" את דרכי בתחום הנדל"ן התחלתי בשנת 1999 ואחרי כ-15 שנים כסוכן נדל"ן, החלטתי להקים משרד משלי ויחד עם שותפי טל גלעדי הקמנו את בוטיק נדל"ן " .

תמונת פרופיל של טל גלעדי מתווך בהרצליה

טל גלעדי

טל גלעדי הוא סוכן נדל"ן הרצלייני, נשוי + 2.  זכה בתואר הבטחת השנה בתיווך , בשל מקצועיותו הרבה והשקעתו בניהול תהליכי הרכישה והמכירה ללקוחותיו.
לטל יש רקורד של סוכן נדל"ן אמין ומקצועי ולקוחות רבים מאוד, המעידים על חוויה נעימה ורגועה בכל תהליך רכישת או מכירת הנכס שלהם.

"היכולת לתת שירות איכותי, מקצועי וליווי צמוד לקהל לקוחותיי במשרד המתמחה בכך, מאפשרת לי להביא לידי ביטוי את ניסיוני הרב בתחום הנדל"ן".